Як знайти персонал у компанію

Як правило, пошук персоналу в компанію завжди починається з набору в Google «Знайти персонал», далі Вам пропонуються основні популярні сайти пошуку роботи, на яких треба зареєструватися та розмістити вакансію як платну послугу. Роботодавець з ентузіазмом заповнює анкету профілю вакансії, опубліковує та починає чекати… чекати нескінченний потік кандидатів, які мріють у нього працювати. Але час іде, відгуків немає, кандидатів немає або вони не відповідають вимогам. Знайома ситуація? Якщо ви стикалися з цим, то ця публікація допоможе Вам знайти причину та швидко її усунути.

Зниження лояльності до роботодавців, плинність кадрів, можливість роботи за кордоном визначили загальну тенденцію останніх років та змінили ринок праці на користь претендента.

Тепер, щоб отримати кращих фахівців, роботодавцю доводиться змінювати відношення до пошуку персоналу та почати краще з опису вакансії.

Запам'ятайте, що вакансія – це реклама вашої компанії. Вона повинна привертати увагу своїм змістом, пропозицією для кандидатів, а сухість і не повнота інформації в тексті лише звужує потік бажаючих працювати.

Стандартна структура вакансії:

1-2 пропозиції – опис компанії: назва, регалії, чим займається, на чому спеціалізується + у пошуках якого спеціаліста зараз знаходиться

Вимоги до кандидата: освіта, досвід, знання, навички, кваліфікація, спеціалізація, володіння іноземними мовами та комп'ютерними програмами

Обов'язки: конкретика тут є обов'язковою. Здобувач повинен розуміти коло обов'язків та компетенцій, які йому будуть необхідні

Умови: що ви пропонуєте натомість, яка фінансова винагорода, соцпакет, умови роботи, графік+ додаткові «плюшки».

Як тільки ви визначилися з тим, хто потрібний, прописали все у профілі вакансії, необхідно перейти до наступного етапу: підбір джерел пошуку персоналу:

популярні та вузькопрофільні job-сайти
месенджери, соцмережі: фейсбук, лінкедін
нетворкінг
спеціалізовані форуми та фріланс сайти
boolean search, x-ray, використання функцій браузера
реклама у ЗМІ, інтернеті, радіо, телебаченні
центр зайнятості
навчальні заклади

Це основні джерела, якими може скористатися кожен на платній чи безоплатній основі. Але професійні рекрутери ніколи не обмежують пошук претендентів лише тими, хто «самі прийшли», а залучають максимальну кількість інструментів, зв'язків, методів пошуку. Процес пошуку та підбору персоналу дуже трудомісткий та дорогий у рамках компанії. Тому велика кількість роботодавців делегує процес рекрутингу професіоналам у цій сфері.

Переваги роботи з рекрутерами агенції Фортуна для роботодавця:

економія часу на процес рекрутингу;
економія фінансових витрат за рекламу;
економія кадрових ресурсів (Вам не потрібно наймати рекрутера до штату);
надання резюме найкращих кандидатів;
жодної передоплати за умов ексклюзивної роботи;
Дотримання гарантійних зобов'язань.

20 років успішно закриваємо вакансії будь-якої складності та спеціалізації. Команда професійних рекрутерів агенції «Фортуна» підбере персонал до Вашої компанії з «0» у короткі терміни та за максимально вигідною пропозицією.

 

Написать ответ

Your email address will not be published. Required fields are marked *