Як створити профіль посади

Буває така ситуація, коли хороший співробітник приходить на роботу в хорошу компанію і незабаром йде через те, що він і компанія, будучи хорошими окремо, просто не підходять один одному. Тому перший і, безсумнівно, важливий етап підбору персоналу – це формування профілю посади спеціаліста. Часто буває таке, що на запитання до керівника підрозділу: «Який фахівець Вам потрібен?», - нерідко чуємо відповідь: «Щоб він мені сподобався» чи щось подібне. Природно, що за такого «докладного» опису складно знайти «правильного» фахівця. У формуванні профілю обов'язково має приймати активну участь безпосередній керівник того співробітника, якого передбачається знайти.

Важливо пам'ятати, що профіль кандидата індивідуальний кожної компанії, хоча й має спільні особливості.

Це основні пункти для всіх компаній для складання профілю кандидата:

Організаційний блок

· Назва посади

·         Підрозділ, в якому відкрита вакансія

·         Кількість співробітників підрозділу, їх посади

·         Кому підпорядковується

·         Хто у підпорядкуванні

·         Що об'єднує співробітників компанії

·         Перспектива кар'єрного зростання

·         Хто раніше займав цю позицію і чому пішов

Посадова інструкція

·         Основні функціональні обов'язки

·    Як буде розпланований робочий день співробітника

·          Яке завдання потрібно вирішити насамперед

·         Зони відповідальності

·         Очікувані результати роботи

Умови роботи

·         Випробовувальний термін (міс)

·         З/п  (Оклад/бонуси)

·         Режим роботи, графік, відрядження

·         Компенсаційний пакет (матеріальна та нематеріальна мотивація)

Вимоги до кандидата

·         Досвід роботи у професії/галузі

·         Досвід роботи з програмами (ПК), технологіями

·          Володіння іноземними мовами

·         Професійні навички та знання

·         Водійські права, авто

·          Особисті якості

При складанні профілю майбутнього співробітника необхідно враховувати корпоративну культуру та сферу діяльності компанії.

Грамотне складання профілю дозволяє чітко співвідносити підбір співробітників зі стратегічними завданнями бізнесу. А також дає найважливішу конкурентну перевагу – перевагу на рівні співробітників, що працюють у компанії. Саме це – вирішальний чинник, лише на рівні якого конкурують найуспішніші у бізнесі комерційні компанії.

Правильно складений профіль – це перший і дуже важливий крок до найму, який повинен враховувати мотивацію, оцінку рівня знань та навичок для виконання даної роботи, а також особисті якості спеціаліста щодо Вашої компанії.

Олеся Вовнянко

Senior recruiter

Рекрутингова агенція «Фортуна»

Написать ответ

Your email address will not be published. Required fields are marked *