Важливо пам'ятати, що профіль кандидата індивідуальний кожної компанії, хоча й має спільні особливості.
Це основні пункти для всіх компаній для складання профілю кандидата:
Організаційний блок
· Назва посади
· Підрозділ, в якому відкрита вакансія
· Кількість співробітників підрозділу, їх посади
· Кому підпорядковується
· Хто у підпорядкуванні
· Що об'єднує співробітників компанії
· Перспектива кар'єрного зростання
· Хто раніше займав цю позицію і чому пішов
Посадова інструкція
· Основні функціональні обов'язки
· Як буде розпланований робочий день співробітника
· Яке завдання потрібно вирішити насамперед
· Зони відповідальності
· Очікувані результати роботи
Умови роботи
· Випробовувальний термін (міс)
· З/п (Оклад/бонуси)
· Режим роботи, графік, відрядження
· Компенсаційний пакет (матеріальна та нематеріальна мотивація)
Вимоги до кандидата
· Досвід роботи у професії/галузі
· Досвід роботи з програмами (ПК), технологіями
· Володіння іноземними мовами
· Професійні навички та знання
· Водійські права, авто
· Особисті якості
При складанні профілю майбутнього співробітника необхідно враховувати корпоративну культуру та сферу діяльності компанії.
Грамотне складання профілю дозволяє чітко співвідносити підбір співробітників зі стратегічними завданнями бізнесу. А також дає найважливішу конкурентну перевагу – перевагу на рівні співробітників, що працюють у компанії. Саме це – вирішальний чинник, лише на рівні якого конкурують найуспішніші у бізнесі комерційні компанії.
Правильно складений профіль – це перший і дуже важливий крок до найму, який повинен враховувати мотивацію, оцінку рівня знань та навичок для виконання даної роботи, а також особисті якості спеціаліста щодо Вашої компанії.
Олеся Вовнянко
Senior recruiter
Рекрутингова агенція «Фортуна»